Klacht indienen?
Energie Kenniscentrum hecht zeer veel waarde aan tevreden klanten. Daarop richten wij onze inspanningen 'altijd naar beste kunnen'; wij streven naar het beste advies, de beste oplossing, voor onze klanten. Echter, 'waar gewerkt wordt, worden ook fouten gemaakt'.
Persoonlijk
Bent u ontevreden of heeft u een klacht, meldt dat dan direct persoonlijk aan de adviseur, zodat uw onvrede / klacht snel weggenomen kan worden.
Schriftelijk?
Vindt u het prettiger om de klacht schriftelijk te melden, dan kan dat door uw klacht per e-mail te sturen naar: info@energiekenniscentrum.nl. Om de klacht zo goed mogelijk te kunnen behandelen is het van belang dat u (minimaal) onderstaande informatie aanlevert. Uw klacht wordt binnen 5 werkdagen in behandeling genomen.
Door u aan te leveren informatie:
> Gebruik in de onderwerpregel van de email de tekst "Klacht betreffende < onderwerp>
> Voorletters + achternaam
> Adres, postcode, plaats
> Telefoonnummer
> E-mailadres
> Omschrijving van uw klacht
> Eventuele overige van belang zijnde informatie
Doorlooptijd
Uw klacht wordt binnen 5 werkdagen in behandeling genomen. U ontvangt uiterlijk binnen 10 werkdagen een telefonisch of schriftelijk antwoord op uw klacht. Indien het complexere klachten zijn die veel uitzoekwerk vragen en/of waar derden (bijv. energieleveranciers) bij betrokken zijn, kan de doorlooptijd langer zijn. Dit zal u dan medegedeeld worden binnen de eerste 10 werkdagen na ontvangst van de klacht.